SKRIVET: 2012-01-14, kl 18:27:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

LÖRDAG

Jag är så dålig på att uppdatera. Har försökt gång på gång att sätta mig framför datorn och kanske föra över lite bilder från mobilen men tror ni att det blir av? nej. Är så himla lat mig så jag tycker det skulle ta för lång tid. Har blivit bortskämd med att man bara tar ut minneskortet och volia! Så är det fixat. Ska försöka bättre mig lite, men jag tycker det är så tråkigt att uppdatera utan bilder.

Hela dagen har förövrigt bestått utav bara en massa Buffy avsnitt, älskade den serien när jag var mindre och nu när jag har alla Förhäxad så kör jag på buffy nu. Har även precis satt in en special kladdkaka i ugnen som jag gjort med lillasyster och DEN ska jag fixa foto på! Om den nu blir snygg förstås haha. Tänkte dra på bio idag men vet inte vad som hände, blev inte av helt enkelt. Så nu blir det myskväll med gladiatorer, ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: