SKRIVET: 2012-03-10, kl 14:47:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lite random pics

Lite sneekpeek på mitt fönster i lägenheten. Och en riktigt fin salladsskål som jag fick utav mormor.


Igår var det fest och idag vankas det fest. Har varit ut flera helger på raken nu men man är ju bara ung en gång, så lika bra på att passa på! Igår fick jag umgås med snygging till vän Maja och jäklar vad kul vi hade. Och idag blir det mina sötnosar Kristin och Antonia som jag ska festa med. Den här kvällen kommer säkert bli minst lika kul. Känner hur tagget börjar komma och jag ska börja dammsuga. Känns lite fel, men jag tror nästan jag dragit in ett ton grus i hallen. Det är nog enda nackdelen med vår, allt grus som samlas under skorna. Men annars är våren hur härlig som helst. Älskar det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: