SKRIVET: 2012-01-08, kl 00:08:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

2012, HERE I COME

Är nu inne på ett nytt år och det är mitt första inlägg för året. Tänkte göra en kort liten sammafattning om dagarna från jul fram till nu. Min julafton var riktigt fin och jag fick bl.a. en elvisp och plastbytta till att baka i. Så nu ska jag äta mig tjock på kladdkaka. Var även långledig så på juldagen blev det utgång som var helt okej, förutom att "Dagmar" blandade sig i så det blev ett rörigt slut. Nyår firades med tre-rätters middag tillsammans med Lovisa, Kristin och Hanna och vi spelade spel och såg fyrverkirier (orkar inte tänka på stavningen) och sedan en gemensam övernattning, mys!
.
Nu har jag precis kommit hem från söderhamn och även en gladiatorkväll tsm med tjejerna. Kändes lite nostalgiskt när man satt där och kände igen alla banor trots att man var en liten plutt sist det gick på tv. Vad har jag mer gjort sen senast? Jo, jag gick runt på mellandagsrean (vilken var urdålig) och hittade förstås ingenting. Istället gick jag och köpte mig en HTC incredible S and i love it! Har blivit beroende av den nu och den är min lilla bebis. Lägger kanske upp lite bilder från den i morgon, nu ska jag ta och sova. Känner mig pigg men på måndag så blir det 12-timmars pass på jobbet så lika bra att försöka få mkt sömn.
Natt natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: