SKRIVET: 2011-09-18, kl 14:46:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

UTGÅNG







3 bilder från gårdagens utgång och jag kände mig lite tvungen att bjuda på mig själv (nedersta bilden) eftersom jag ser glad ut men samtidigt galen haha.

Kvällen startade hemma hos Maja och snacka om förvåning när jag kliver innanför dörren och hon har klippt av sig halva håret! Stod bokstavligen och gapade, men det var skitsnyggt! Tänk om man skulle våga göra något själv. Vi for sedan in till stan där vi mötte upp Antonia och gick sedan vidare till Lovisa där festen var. Hade faktiskt riktigt trevligt, dock var det lite segt i början kändes det som, men så kanske det är jämt?
Hogges blev det sedan men hade det stått fel i tidningen? Kändes som att det var 30 - 40+ överallt. Fast kvällen blev ändå bra tillsammans med mina tjejer och lite dans hann vi också med innan jag for hem.
Tack för kvällen!


majsen

haha din reaktion var skitkul! :D tack sötis!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: