SKRIVET: 2011-09-15, kl 17:29:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

TRÄNING + IRRITATION

Hej allihopa! Var och tränade igår tillsammans Kristin och herregud.. var så mycket jobbigare än vad jag trodde det skulle vara. Vart tog kondisen vägen? Ska ge mig iväg nästa vecka också, men kanske på något annat än body attack. Det var nog inte min grej, fast det var ändå skönt efteråt (som det alltid brukar vara). Köpte även present till Maja som blir stor tjej i morgon, hela 19 coola år. Men vad säger jag inte, eftersom jag vet att hon läser det här.

För övrigt var jag irriterad på hög nivå igår! Alltså jag fattar inte att sj ska vara så jobbiga ibland. Det finns en skitbra kampanjkod som skulle göra det lite billigare för mig att åka till växjö. Men självklart så ska det inte funka. Åhhh! Och det känns liiiite jobbigt att behöva lägga ut typ 2000 kr för bara en helg. Vet inte hur jag ska göra... Sista minuten biljett kanske. Något positivt är att jag ska ut i helgen tillsammans med en massa bra folk (men den här gången inte lika spårat haha) och jag känner på mig att det blir en toppenhelg, har redan outfit klart.
Ha en skön kväll!


majssen

hihi :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: