SKRIVET: 2011-09-21, kl 20:45:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

TRÄNING + GÄVLE + GLASS



Gävle var stället jag for till på tisdag morgon tillsammans med de andra tre lärlingarna som är i hudiksvalls kommun. Vi skulle iväg på kurs om T4 och jag känner mig faktiskt lite säkrare nu så det måste ju betyda att kursen fungerade bra! Men gissa vem vi såg inne på Gallerian nian (eller vad det nu heter) ? Jo, ingen minder än Tyra Sjöstedt. Lite häftigt ändå, men hon såg lite annorlunda ut i verkligheten, men det gör vell alla? Skulle ha tagit bild med henne om hon nu inte precis var påväg att äta lunch.

Senare på kvällen var jag och tränade Core tillsammans med Maja och vi behövde peppa upp oss med lite härlig god mjukglass från donken. Riktigt gott! Och längesedan som man åt mjukglass, har nog bara ätit tre-fyra gånger i sommar. Träningen gick förövrigt skitbra och idag känns det verkligen i mag-ryggmuskler. Undrar hur det blir i morgon?

Aja, ska fortsätta med mitt här hemma nu, ha en bra kväll!


majsen

mer träningsvärk och mjukglass skare bli! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: