SKRIVET: 2011-09-01, kl 18:07:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

THE WORK IS DONE AND HERE I AM

Hej på er! Nu har jag arbetat min allra första dag och det är också idag jag verkligen har tagit ett av de första stegen ut i vuxenlivet. Det känns faktiskt lite konstigt, som att jag bara är på praktik och ska tillbaka till skolan om några veckor. Jag är faktiskt helt slut efter en långdag och när det var två timmar kvar på dagen så kändes det nästan som att jag hade grus i ögonen, fast bara nästan. Nu känns det dock lite bättre tack vare miss geischa. Lite sover behövdes nog.

 I morgon jobbar jag bara till 1 och därefter får jag äntligen träffa mr sötnos. Det känns så himla bra! Om jag hinner innan jag ska till bussen så funderar jag på att hyra någon film och kanske köpa något gott, annars får det bli på lördag. På lördag blir det också lite shopping i stan. Har ju fått två presentkort nu så ska passa på att använda dem. Time to go, bye!


Luttan

Gud vilken fin blogg du har!



PUBLICERAT: 2011-09-01, 21:53:26 | URL: http://luttanbruttan.blogg.se/
Ronny

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här på din trevliga blogg.

Hälsar Ronny från www.ecigaretter.eu



PUBLICERAT: 2011-09-01, 23:33:36 | URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: