SKRIVET: 2011-09-10, kl 13:34:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

MARKNAD-DAG 1



Var på marknaden i Hudiksvall igår tillsammans med mamma och lillasyster. Och faktiskt så känns det lite annorlunda att gå nu jämfört med senast. Kanske för att man förändras varje år? Jag vet inte, men man släppte inte loss lika mycket som man har gjort tidigare år. Blir förhoppningsvis ändring på den idag då jag ska möta upp Kristin, Lovisa och Agnes om ungefär 1½ timme och vandra runt åter igen.
Ska bli så kul att träffas igen! Är ju så att nu när man tagit studenten så vandrar allas liv åt olika håll och det är svårt att hitta tider och dagar man kan träffas.

Köpte förövrigt tre böcker och en godisrem igår. Jag tror jag stod vid marknadsståndet där de sålde tre böcker för 140 kr i kanske 20 minuter. Slutade med att jag hade 5 böcker men bara skulle ha 3 stycken.. tufft val. Visar upp bilder senare på vilka det blev. Bilden ovan är föresten en halv outfit bild, hade den röda tröjan och ett par gråa tajta jeanstajts till också. Idag kör jag på skinnbyxor! Ha en bra dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: