SKRIVET: 2011-09-12, kl 18:24:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

LET´S DO IT



Några veckors gammal bild.

Nu har jag äntligen tagit de första stegen mot en regelbunden träning. Ska iväg på nu på onsdag tillsammans med Kristin för att köra lite Body Attack (vilket är väldigt likt aerobics). Så nu är jag lite halvstolt haha. Men ska försöka komma iväg åtminstone en gång i veckan och sedan öka på det hela.

Var också in till stan idag för att gå på en kurs, men både jag och den andra lärlingen förstod nog inte allt som sades. Lite svårt med tanke på att de använde de korrekta termerna som man använder inom "tandyrket", förvirrande. Tänk liksom att stå och lyssna på ett bar rymdtekniker stå och prata, ungefär lika förvirrande kan det vara. Men jag känner att jag börjar lära mig mer och mer och det känns bra! Nu ska jag bara slappna av lite och senare ikväll blir det både true talent och idol.


majsen

åh! jag hakar på träningen nästa vecka om det går? saknar dig baby!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: