SKRIVET: 2011-09-04, kl 14:29:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

FILMRECENSION



World invasoin - battle of Los Angeles
En film där världen blir attackerade av utomjordingar och det är en liten grupp av soldater som skickas ut för att rädda civila, men samtidigt är det också dom som listar ut hur de kan besegra utomjordingarna.
Okej, jag måste erkänna. Det var min pojkvän som valde ut filmen och faktiskt trodde jag också att den skulle vara bra. Men utomjordingarna var ju inget annat än robotar? Lite trist med tanke på att man bara fick se dom långt ifrån. Men om man gillar pangpang-filmer så var den här helt okej.


Hur många lingon finns det i världen
Det häner en massa negativa saker för huvudrollskillen och han söker sig till sin hemstad Hudiksvall där sin bror bor. Väl där får han ett jobb inom vården och han får chansen att bli vän med en unik grupp med individer.
Det som jag tycker är roligt med den här filmen är att den har filmats i min hemstad och att jag desutom var statist i filmen. Jag såg t.o.m. mig själv på slutet haha. Men annars var den riktigt gullig och det var många gånger man satt med ett leende på läpparna. Helt klart sevärd!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: