SKRIVET: 2011-10-24, kl 19:47:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

HYGIENDAG

UPDATE: Blir rörigaste helgen på länge men jag tror också det blir den bästa! På fredag blir det först jobb, sedan klippning och färgning (slinga håret), sedan in till stan för att handla, sedan tågresa, och sedan idolmys. Lördag består av en tågresat tillbaka till Hudiksvall, sedan dags att ta på sig haloween outfiten, sedan party och till sist sova över hos fina Lovisa. Och på söndag kanske det blir lite fotografering och träning.

Klev upp vid 05.20 och åkte sedan tåget som gick vid halv 7 till Gävle. Satt och småslumrade lite för mig själv hela resan tror jag och eftersom jag satt bredvid någon främling så kunde jag inte slappna av helt och hållet och det kanske var därför som jag också höll på att somna under föreläsningen. Shit vad trött jag blev! Alla vi lärlingar såg ut som att vi inte hade sovit på flera dagar.
Men trots det så var det ändå en kul dag och jag fick ett gratis vitt linne (tack elsa) och så köpte jag även en fräsch fondation från maybelline. Kändes som att det blev mycket stavfel nu..

Helgen planer för övrigt ser ut som att det blir utgång på lördag och myskväll på fredag. Riktigt bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: