SKRIVET: 2011-10-19, kl 20:01:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

HELGENS PLANER (LITE KORT)

Fredag: Arbetsmiddag/födelsedagskalas. SKa iväg med mina jobbkollegor på hemlig tur för att fira att en av dem fyller år. Det enda som jag vet kommer hända är att det kommer bli en riktig godmiddag, gick t.o.m. en meny skickade till oss så att vi fick säga vad vi ville ha. Jag tog kyckling mums.
Lördag: Som det ser ut nu ska jag förmodligen träffa Antonia och det ska bli riktigt kul! Var längesedan jag såg henne och just därför ska vi ha extra kul på lördag, vad vi nu bestämmer oss för att göra haha.
Söndag: Kanske träning? Beror på om jag hinner då jag ska hem till Mormor och sova där då jag ska till Gävle fööör tidigt på måndag. Halv 7.. hur ska jag komma upp?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: