SKRIVET: 2011-11-03, kl 16:58:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

SNART HELG

Som jag längtar efter att det ska bli helg! Helt otroligt. Hela veckan har gått så långsamt och idag blev jag nästan berusad av lycka när jag såg att jag slutade fyra istället för kvart i fem. Jag ska nämligen till Stockholm över helgen och träffa Johan. Vi ska ut och äta, se på bio, gå i gamla stan, shoppa och sådant. Vi ska även göra en överaskningsvisit hos farmor så jag hoppas att hon inte läser det här nu. Jag ler bara jag tänker på hennes min när hon ser oss i dörröppningen.

Alltså blir jag borta hela helgen och kommer hem vid 9 kanske på söndag. Men nästa helg ska jag försöka umgås lite mer med vänner. Känns som att jag aldrig hinner se alla som jag vill träffa. Sedan kommer jag hem när är kolmörkt också. Nu ska jag titta på ett avsnitt av Glee och sedan middag.
Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: