SKRIVET: 2011-11-22, kl 17:45:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

MOVIENIGHT

Var ju på bio igår tsm med Lovisa, Krístin och Hanna. Och jag gillade faktiskt filmen, den var fin. Men jag tror ändå jag har gillat de förra filmerna lite bättre typ ettan och trean. En minut under kvällen trodde jag allvarligt jag skulle dö. Min buss gick nämligen någon minut innan filmen tog slut så jag sprang genom hela biosalongen (framför alla människor eftersom jag satt på fel sida) och sedan upp till kyrkan för att hoppa på bussen där. Inte så lång bit kanske men herregud.. jag kunde inte andas. Efter att ha suttit avslappnad i en biofotälj till att rusa som en idiot och andas in kilon av kall luft mår man inte bra. Upplevde ett moment när det kändes som munnen smakade blod. Har dessutom känt av det lite idag på jobbet, så det blir nog inga fler springturer i kyliga luftvindar.


Mr. Sötnos

Vad det låter som så är fler springturer i kyliga luftvindar precis vad du behöver ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: