SKRIVET: 2011-11-17, kl 19:21:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

111117

Testade på att jobba i Hudiksvalls folktandvård idag och det gick faktiskt bra. Men vilken skillnad det är mellan de båda klinikerna i storlek och vart de har alla instrument och sådant. Vart helt yrig efter bara 5 minuter, men tack vare Elsa så fattade jag det mesta.
Nu har jag även bestämt att på måndag ska jag se den omtalade filmen Breaking Dawn tsm med Lovisa och Kristin, grymt! Tror jag bara har sett bra kommentarer om den och det känns nästan som ett måste att se den. Annars så ska jag har en riktig pojkvänhelg. Först ska vi ha idolkväll här hemma och på lördag åker vi hem till honom på maskeradmiddag (tror jag att det var). Mys.

För att peppa mig själv att städa har jag köpt lite nötter, torkade bananer och såklar lite godis. Denna gång en GoB påse. Tänkte föresten lägga upp ett inlägg senare om vilka bloggar jag läser och så. För kul skull :)


antonia

svar: Kan ju alltid hoppas att det var mig hon såg och att det var menat till mig ;)



Bajs årå, läste nu att du ska på vampyrerna på måndag, jag som tänkte fråga om du ville gå med mig, och dessutom om vi skulle ha tjejkväll den här helgen men du hade pojkvänshelg såg jag. Får ta det en annan helg då :)



PUBLICERAT: 2011-11-17, 20:57:57 | URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: