SKRIVET: 2011-08-15, kl 18:54:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

PARTYPLANERING PÅ G


Nu är det dags att börja planera min födelsedagsfest som kommer ske den 27 augusti, alltså samma dag som jag på riktigt fyller år. Känner att det kommer bli hur toppen som helst! Nu ska jag bara fundera över inbjudningar och sådant. Stället där vi ska vara är ialf fixat och det är inget som jag nämner på bloggen (vill inte ha en massa oinbjudna). Längtar redan! Det kommer bli som en förfest eftersom jag planerar att vi ska gå ut på kvällen. Grymt säger jag bara. 

Idag var jag också till Valbo köpcentrum med Johan där han köpte en tröja, ett linne och lite saker till sin utflyttning. Själv köpte jag lite mumsmums för 9 kr på ikea. Så mycket spenderade jag, men ärligt talat fanns det inte så mycket. Eller så var jag bara inte på shoppinghumöret.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: