SKRIVET: 2011-08-23, kl 15:00:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

OH SUNNY DAY







Medan solen sken ute i förmiddags så passade jag på att plocka lite svartvinbär. Lite ska mamma ha för att göra sagt, men jag ska också ha lite till bålet jag ska ha på lördag. Då är det nämligen dagen jag fyller år men också min födelsedagsförfest. Längtar som bara den! Har planerat lite och jag tror det kommer bli grymt kul.

Medan jag var ute passade jag också på att fota lite och två bilder av resultatet kan ni se ovan. Har lite fler, men hann inte fota fler för sedan satt jag pratade i telefon i ungefär en timme. Kanske fortsätter med mer fotografering senare idag tillsammans med Olivia, men det är fortfarande osäkert. Nu ska jag städa undan lite, ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: