SKRIVET: 2011-08-13, kl 11:55:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

GIRL'S NIGHT OUT



Hade som tidigare sagt en myskväll hemma hos Kristin igår. Vi bastade så svetten rann och vi fikade lite gofika och vi spelade spel. Älskar sådana här kvällar när man bara umgås och har det bra. Blev dock lite stressigt på slutet av kvällen då jag och Lovisa skulle skynda oss till bussen. Vi sprang nog lika mycket som vi gick och det slutade med att jag var där någon minut innan bussen kom. Himla tur. Tack för en toppenkväll tjejer!

Nu ska jag fortsätta med städningen av mitt rum och även pyssla lite med min önskelista. Inte långt kvar nu till 19-årsdagen. Och det kommer bli feeestligt. Och på tal om festligt så ska jag som sagt ut ikväll med två andra tjejer, nämligen Maja och Karro. Så ser planerna ut just nu, ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: