SKRIVET: 2011-08-21, kl 11:29:50 | PUBLICERAT I: Hiss och Diss

DAGENS HISS OCH DISS


Diss - Model lab.
Var där igår och visst personalen var trevlig mot en och så, men väntetiden? Helt sjukt. Jag tror vi satt stilla i ca 2½ timme innan vi ens fick bli sminkade. Vi var där 16.45 och vart klar 21.00. Så först kommer jag och Olivia dit ganska taggade på att få bli fotad och se bilderna. Men efter den där väntetiden stod vi typ bara där och gjorde poserna som de sa åt oss att göra. Sminkningen var skitsnygg så det var lite synd att jag inte skulle ut sedan men vi blev liksom klar 21.00 så hade nog ändå inte hunnit till en förfest i bra tid.
Bilderna vart inte heller så jättesnygga, de hade alldeles för hård kontrast och ljuset var helt enkelt för mörkt, så det enda som lyste upp bilden var ansiktet. nej jag tror inte jag kommer göra om det här faktiskt.
How was it in short words:
+: Trevlig personal, snygg sminkning
-: lång väntetid, halvdana bilder


Hiss - Vänner
Så jäkla skönt att jag har så bra vänner som jag har. Från att jag kom helt uttröttade och irriterad från model lab så piggade mina vänner direkt upp mig med lite skratt och dansmoves från knekt (stavning). Tror jag svängde loss till 5 låtar och jag lovar.. det såg nog inte så himla snyggt ut heller. Och det var tack vare Olivia som man orkade sitta och vänta så länge.
Tummen upp för mina fina vänner!


majsen

tummen upp för DIG min fina vän! :) och du dansade sjukt snyggt, lovar! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: