SKRIVET: 2011-08-31, kl 10:12:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

31 AUGUSTI

I morgon blir min allra första riktiga jobbdag i mitt nu vuxnaliv. Eller är jag egentligen vuxen? Jag ska ialf för ovanlighetens skull kliva upp runt 6-tiden (fyfan) och sedan jobbar jag 07.30 - 16.46, men det ska bli riktigt kul!
Det är ju inte ofta man får chansen att arbeta hos folktandvården om man inte utbildad och till en början ska jag vara där i 6 månader. Jag och Kristin har redan bokat in en shoppingresa för våra framtida löner.

På fredag för jag också träffa min älskade pojkvän. Var nu ungefär två veckor sedan vi sist såg varandra men det känns som ca en månad. Ska bli underbart.
Nu ska jag strax gå ut en sväng i solen (konstigt att det är kyligt i luften trots att det är sol) och bara vara min sista lediga dag (om man inte räknar med helgerna sedan). Ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: