SKRIVET: 2011-08-11, kl 14:50:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

14:37 - TORSDAG


Vart tog sommaren vägen? All värme är ju nästan helt borta, börjar huttra så fort jag sätter foten utanför dörren. I don´t likt it. På tal om något annat var jag i väg på ett möte på folktandvården där jag fick veta lite mer om mitt schema för hösten och även hur saker går till där. Känner redan nu hur fjärilar dansar runt i magen, inte så konstigt med tanke på att det är något helt nytt man ska göra. 6 månader är början och det kan utvecklas till att bli 1 år och sedan blir det antagligen studier.

Vad händer annars ikväll? Blir nog bara en vanlig hemmakväll, men i morgon ska jag nog träffa Kristin och Lovisa och på lördag blir det Eric Amarillo med tjejerna. Have a great day!

UPDATE: Ändrade planer, blir en delsbotripp ikväll för lite härligt tjejskvaller och skratt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: